Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

 

В разі настання дорожньо-транспортної пригоди, в наслідок якої постраждало майно, або завдано шкоду життю та здоров’ю третім особам необхідно повідомити Страхову компанію «Український Страховий Стандарт» зателефонувавши до цілодобового «Контакт-Центру» за номером - 0 800 50 16 34. 

 

Дії осіб після настання ДТП яка може бути підставою для здійснення страхового відшкодування:

  1. Терміново повідомити та викликати, безпосередньо на місце події, представників компетентних органів - ДАІ, МНС, пожежної охорони, відомчих аварійних служб або інших органів відповідно до характеру події, дочекатися і отримати від них первинні документи (довідку, протокол тощо), які підтверджують факт настання, час і обставини події;
  2. У разі встановлення вини Клієнта представниками компетентних органів після настання страхового випадку, Страхувальнику необхідно повідомити постраждалу сторону і надати всю інформацію, щодо свого Полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від Страхової компанії «Український Страховий Стандарт», надати координати офіційного представництва Страхової компанії та вказати номер Полісу страхування або надати його копію;
  3. Невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня настання дорожньо-транспортної пригоди, письмово надати повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду, а також відомості про місцезнаходження свого транспортного засобу та пошкодженого майна, контактний телефон та свою адресу. Пам’ятайте, що в разі наявності об’єктивних поважних причин пропущення строків подачі повідомлення, такі причини повинні бути підтверджені документально;
  4. Вжити всіх можливих заходів щодо надання допомоги потерпілим та мінімізації розміру збитків, у разі ДТП діяти відповідно до вимог Правил дорожнього руху України;
  5. Ні в якому разі не переміщувати транспортний засіб, до приїзду співробітників компетентних органів та без їх дозволу;
  6. Записати дані відносно інших учасників випадку та свідків (ПІБ, адреси, номери телефонів тощо);
  7. Надати для огляду транспортний засіб представнику Страхової компанії «Український Страховий Стандарт»;
  8. Не проводити жодних дій відносно ремонту постраждалого транспортного засобу, або іншого майна, до огляду його представником страхової компанії «Український Страховий Стандарт»;
  9. Надати представнику Страхової компанії «Український Страховий Стандарт» всю відому інформацію і первинну документацію, що дасть змогу зробити заключення щодо причин, характеру, обставин та наслідків події, яка має ознаки страхового випадку.

 

Шановні Клієнти Страхової компанії «Український Страховий Стандарт»! 

У разі виникнення будь-яких питань після настання страхової події або під час врегулювання страхового випадку, Ви можете отримати всю необхідну інформацію, зателефонувавши 0 800 50 16 34 до «Контакт-Центру» або звернувшись до Управління врегулювання збитків Страхової компанії.